torstai 3. lokakuuta 2013

Edelleen lumihiutaleita...

Toistan itseäni, mutta nää edellisissä postauksissa jo olleet lumihiutaleet on vaan niiiiin ihania :D



Tässä kortissa olen pohjan tehnyt sabluunan läpi Erikeepper liimalla ;) Liiman kuivuttua olen suihkinut päälle oma tekemää siuhketta. Liima hylkii vesipitoisen värin ja lopputuloksesta tuli minusta mukavan kroutsi. Englantilaisittain samantyyppinen tekniikka kuulostaa paaaaljon kivemmalta :) Distressed Glue


Kortteihin olen lisäksi käyttänyt puolihelmiä.





Tässä kortissa olen simppelisti stanssannut kiiltelevästä turkoosista paperista Lumihiutaleet ja lisäksi olen lävistänyt turkoosista ja valkoisesta paperista pieniä hiutaleita.  Ylemmässä kortissa on sinisiä puolihelmiä ja alemmassa kortissa olen käyttänyt stanssatut lumihiutaleet valkoisella pohjalla ja punaisia strasseja.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että kävit. Kiitos ihanaisesta viestistäsi :D