perjantai 11. heinäkuuta 2014

Mustaa ja kultaa

Tällä kertaa sain kun sainkin valmiiksi kortteja, joita on tehty pitkään ja hartaasti. Vaikka ulkona onkin kirkasta ja valoisaa tällä hetkellä, niin jostain syystä on ihanaa tehdä mustaa ja tummaa... 






Kortit on rakennettu 8 x 8 korttipohjiin. Musta paperi välissä ja kortin pohjaksi olen valinnut Paspis -levyä. Levyjen pohjat olen rakennellut gesson ja merisuolan seoksella. Olen ne kuivumisen jälkeen suihkinut Lindy´s Stamp Gangin mustalla ja ruskealla sekä kulta värillä. Lisäksi pohjaan olen levittänyt Goldfinger kultavahaa.

Korttien koristeelliset kuviot ovat stanssattuja kartongista ja olen käyttänyt niihin embossausjauheita. Kultakohojauhe on Stampendouksen Frantagen Aged Gold jauhetta ja ylemmässä kuvassa olen sekoittanut tuota kultaa mustaan kohojauheeseen, jolloin isommat kultahiput ovat tulleet pisaroina esille. Embossatut kuviot on kiinnitetty pohjaan kohotarroilla.

Lisänä on sitten paperikukkia erivärisinä, jotka olen stemmannut väreihin suihkimalla niihin samoja värejä kuin pohjaankin. Lisäksi korteissa on liimattu metallikoristeita ja beigejä puolihelmiä.

Nämä lähtevät huomenna Jyväskylään. Katsotaan miten niille käy ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos että kävit. Kiitos ihanaisesta viestistäsi :D